dinsdag 24 maart 2015

Instagram sleutelhanger

Vanmorgen brachten we een laatste bezoekje met mijn jongste dochter aan het consultatieburo

Toch weer een mijlpaal al zeg ik het zelf!

Wat was mijn meisje flink! Ze deed de ogentest probleemloos en bij het prikje gaf ze geen kik! Ik zeg een bikkeltje of niet? :)

Waarom ik een blogje schrijf vandaag is het volgende:

Gisteravond haakte ik deze leuke sleutelhanger van het logo van Instagram :)

Want Instagram heb ik sinds kort ontdekt en is heel erg leuk en inspirerend!

Nu net even een fotootje van gemaakt want met lamplicht is dat toch minder mooi


Te schattig toch?

Ik zag deze hanger bij Gittepetit en ja zoiets moet je dan wel maken he ? ;)

Nog 1 fotootje dan ;)


Wil je mij ook gezellig volgen klik dan op de button rechts in de balk hier op mijn blog of klik op onderstaande link


Nou wij gaan ons hier geestelijk voorbereiden op ons tandarts controle bezoekje van vanmiddag brrr!

Ik ben nog steeds geen fan van de tandarts :(

Maar wat moet dat moet he! En nu maar hopen op geen gaatjes ;)

Fijne dag verder iedereen!!


Liefs Henrike

16 opmerkingen:

  1. Wat een leuke sleutelhanger. Weer een leuk-snel-af projectje voor tussendoor. Hoop dat jullie met een "big smile" de tandarts verlaten.

    Fijne dag, liefs Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hippe & coole sleutelhanger ...
    Gezellig lentesfeer met de kopjes ...
    Fijne dinsdag ... lieve groetjes Valerie ♠

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk Henrike! En bedankt voor de link. Succes bij de tandarts! Ik ga je even opzoeken op Instagram.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kleintjes worden groot.Dat merk je aan het bereiken van de mijlpalen. Echt een kanjer dat ze zo flink was op het consultatiebureau.
    Wat heb je een schattig sleutelhangertje gemaakt.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Even privé.
    Je linkje naar instagram om je te volgen en bekijken werkt niet automatisch. Goed bedoeld, het is maar een tip.
    Groetjes Aly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh wat gek! Bij mij doen ze het alle twee :) maar ik zag dat je me al gevonden hebt ;)

      Verwijderen
  6. Wat een grappig sleutel hangertje, ook al ben ik zelf niet op instagram en het logo me dus niet zoveel zegt, hihi. Stoer hoor van je dochter dat ze geen kik gaf op het cb!
    De bolletjes in de kop en schoteltjes vind ik superleuk staan. Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat grappig die kopjes met dat bolletje erin. Leuk idee!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je!! Het zijn oude koffiekopjes van mijn oma :) en zo zijn ze weer in gebruik :D Welliswaar op een andere manier maar wel heel leuk zo!

      Verwijderen
  8. Hoop dat het mee is gevallen.
    Leuke sleutelhanger!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk, ik volg je al op IG en die sleutelhanger, haakte ik ook. Hangt nu bij mijn sleutels ;-)
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ben ook nog steeds geen fan van de tandarts ondanks dat ik nooit iets heb(alles is als kind zijnde al gevuld door de schooltandarts die destijds nog bestond :-(.De insta sleutelhanger is erg leuk....ga hem ook nog eens een keer maken....


    lieve groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik hoop dat het tandartsbezoek is meegevallen.
    Je sleutelhanger is erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Henrike,
    Wat een vrolijke blog! Krijg er een goed gevoel van. Ik ben nieuw in de blogwereld en heb pas sinds deze maand mijn eigen handwerkblogje. Je mag altijd eens komen kijken en zeggen wat je er van vindt...
    www.katkatkatoen.blogspot.be
    Ik ga jou alleszins volgen, vind dit echt leuk.
    Groetjes,
    Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoihoi, really really cute♥♥♥

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hello, I love your crochet, it is beauty, I love this colors, I follow your blog, I have a blog about crochet with free patterns and free crochet diagrams, visit me , hugs from Brazil.
    Visite meu blog - Tita Carré - Crochet

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews