maandag 15 december 2014

Haken en Kleur "feest" Give Away!!!

Wie jarig is trakteert!!

Gister mijn feestje gehouden omdat ik afgelopen dinsdag jarig was en ik kan je vertellen..

Het blijft even feest op een draadje los :D :D

In mijn vorige blogpost vertelde ik dat ik een verrassing had omtrent het 2e boek van Saskia en Claire

Haken en Kleur 

"Feest" 


Dit geweldige boek ga ik weggeven omdat ik het in mijn verjaardag dubbel heb gehad

En ja aan wie kan ik het dan beter weggeven dan aan iemand van jullie!!

Vinden jullie het leuk om mee te doen zet dan een leuke reactie hieronder waarom jij dit boek graag zou willen winnen 

Voorwaarde is wel dat je volger bent of word!

Dat kan via Google Friends Connect,Google+ en Bloglovin'

In de rechterbalk op mijn blog kan je alles aanklikken ;)

Reclame maken op je blog of facebookpagina mag maar hoeft natuurlijk niet perse!

Nou lieve blogsters,als dit geen fijn kerst cadeautje is!!! ;)

Ik maak de winnaar bekend op de eerste dag van het nieuwe jaar :D

SUCCES IEDEREEN!!!

Fijne maandag :)

Liefs Henrike

76 opmerkingen:

  1. |llereerst nog gefeliciteerd met je verjaardag.
    Ik heb het eerste deel van deze dames en vind het een fantastisch haakboek! En het zou natuurlijk helemaal fantastisch zijn om feestelijk verder te haken en leuke kadootjes uit te kunnen delen die bijdragen aan feestvreugde.

    Groetjes
    Brigitta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dikke proficiat met je verjaardag! Feestelijk haken, leuke kadootjes maken en weggeven....ik zie het helemaal zitten. Dus ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog gefeliciteerd met je verjaardag! Hopelijk heb je een fijne dag gehad!
    En wauw,wat een leuke give away. Ik heb het boek al eens doorgebladerd en wat staan er een leuke projectjes in... Ik zou hem graag willen winnen hoor!
    Groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super, Ik doe heel graag mee... Waarom, omdat ik het boek nog niet heb en het wel heel graag wil winnen ;-)
    Groetjes Sofie, linkje komt er aan, zie tabblad give away's

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
    En ook ik doe graag mee aan je give away, wat een leuk boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nog van harte gefeliciteerd! En wat leuk dat je het dubbele boek aan één van ons wil geven! Ik waag graag een kansje. Gewoon, een cadeautje voor mezelf. Dat mag toch ook wel een keer?!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Allereerst nog van harte gefeliciteerd!! Ik doe graag mee met je give away. Ik lees je blog regelmatig (maar tot mijn schrik zag ik dat ik je blog nog niet op mijn volg lijst heb staan, erg hè, maar nu dus wel). Groetjes, Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Verjaardagen zijn net als chocolaatjes, je geniet er meer van als je niet telt hoeveel je er al hebt gehad :-)
    Van harte gefeliciteerd !!!

    Wat een onwijs leuke win-actie! Zie dit 2de haakboek van Saskia en Claire steeds vaker voorbijkomen op blogs en ik word er steeds nieuwsgieriger naar. Lief dat je er eentje weggeeft! Ik zou hem heel graag willen winnen omdat ik de laatste weken hele dagen aan mij vader zijn ziekbed zit en ik graag toch wat nieuwe inspiratie wil opdoen om leuke cadeautjes te kunnen haken.

    Groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! En het blijft een leuk kado dit boek. Ik doe mee, omdat ik dit boek niet ken, maar het eerste boek ook voor mijn verjaardag heb gekregen. En dat is zo'n leuk boek om alleen al door te bladeren. Ik heb daar ook al een aantal dingen uit gehaakt.
    Groetjes, Isabelle

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag! Superleuke give-away! Ik heb het boek nog niet (wel een paar keer mee in handen gestaan), dus ik doe graag mee. Ik heb zelf ook een boek dubbel, kwam ik een paar weken geleden achter toen ik mijn boekenkast opruimde. Die ga ik binnenkort ook weggeven via mijn blog. Welke, dat blijft nog even een verrassing. ;-)
    Ik zet straks even een linkje op mijn blog.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Alsnog van harte gefeliciteerd!
    Ik zou graag mee willen loten voor dit boek, omdat ik eigenlijk nog geen enkel haakboek heb.
    Ik heb mijzelf een paar maanden terug leren haken via youtube en online haaklessen.
    Ik ben nu een ster in onderzetters haken!
    Een simpele sjaal heb ik ook al gemaakt, maar nu wordt het toch wel eens tijd voor iets anders, ik weet alleen nog niet wat.
    Misschien kan ik iets leuks vinden in dit boek.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Haihai! Nou, ik doe graag mee aan je give-away omdat ik het boek nog niet heb, hihi. Elke keer sta ik weer te twijfelen, want op de q of andere manier vind ik het lastig om voor mezelf zo'n boek te kopen... Ik heb nog erg veel patronen om mn PC staan die ik ook nog eens wil maken, en dan betalen voor een boek met patronen dat doe ik dan elke keer niet. Dus hoe leuk zou het zijn om hemgewoon te krijgen?? :) groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. bij deze nog van harte gefeliciteerd;
    Ik zou dit boek graag winnen omdat ik graag dingen maak en ze dan kan weggeven;
    dit boek lijkt me een leuk boek.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Van harte gefelicihaak!!!! Haha. Wat een leuke give-away. Ik wil het boek nog steeds hebben, maar heb hem nog niet gekocht. Ik zou het boek graag willen delen met mijn schoonzusje en moeder, gewoon omdat het leuk is. Ik zou het echt heeeeeeel graag willen winnen. Een hele fijne dag nog verder!!!!

    Lieve haakgroetjes,
    Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Van harte gefeliciteerd!! Ik maak natuurlijk graag kans op dit leuke boek. Deze heb ik ook nog niet dus zou goed van pas komen :)

    Liefs,
    Stefanie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Alsnog Van Harte Gefeliciteerd! Ik hoop dat je een leuke dag gehad hebt.
    En ... ik zou het een FEEST vinden om dit boek te winnen.

    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Van Harte Gefeliciteerd. Aan je gicv-a-way doe ik graag mee. Iedere maandag zit ik een uurtje in Bunschoten te haken (dyslexieles) en daarna een uurtje zwemles in Nijkerk dus dat boekje zou wel van pas komen....

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Hopelijk heb je een mooie en gezegende dag gehad. Blessings Andrea Jonker

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoihoi wat een leuke weggever. ik doe graag mee want dit boek heb ik nog niet, en ik ben wel heel enthousiast over die andere. Dit is echt zo'n boek dat ik heel graag in mijn collectie wil hebben.
    Fijne dag nog,
    Liefs
    Lize

    BeantwoordenVerwijderen
  21. omdat het leuk is om te krijgen, leuker dan kopen.

    nog va harte gefeliciteerd

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Als nog van harte gefeliciteerd!!!!
    Ik ben een fan van het haakwerk van de dames.
    Zou het leuk vinden om het te winnen.

    Groetjes,
    Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Nog van harte gefeliciteerd! Ik doe niet mee met je give away heb het boek namelijk al ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Leuk ik doe mee. Ik wist niet dat jij een blog had? Je hebt namelijk mijn give away gewonnen maar dat heb je waarschijnlijk gemist... Nu ik weet hoe ik je kan bereiken... :-)

    http://dinahcreatief.blogspot.nl/2014/12/winnaar-kerstbanners.html

    Groetjes, Dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  25. op FB had ik een feliessss gedaan nu nog even hier : felies :-).... ik doe via google + en die krijg ik dan weer via de email binnen volgen maar eerlijk gezegd meer via FB... toch waag ik ook heel graag een poging.. het schijnt een tof boek te zijn.... ( dat zal best als je het 2 maal krijgt haha ) dus vandaar dat ik graag mee doe... xxx jenneke ( https://www.facebook.com/jenneke68
    ) https://plus.google.com/+JennekevanMaurik/posts

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Alsnog van harte met je verjaardag. Ik ben helemaal verslaafd aan handwerken en haken in het bijzonder. Natuurlijk doe ik graag mee en omdat ik in Noorwegen woon neem ik evt. de verzendkosten graag voor mijn rekening.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik doe graag mee.!

    Ik heb jouw blog trouwens nog maar net ontdekt en ik vind die er alvast heel leuk uitzien. Ik ga nog een beetje verder lezen op jouw blogje :D.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Proficiat met je verjaardag ! En wat een leuke give-away. Ik haak nog maar net en heb ik de week dit boek nog vastgehad in de winkel. Ik doe heel graag mee !

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en wat leuk dat je dit boek weg wilt geven ik wil heel graag meedoen. groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Gefeliciteerd! Ik doe graag mee. Uit het eerste boek heb ik al aardig wat gehaakt. Super leuk. Ik woon in Zweden en was al van plan het te kopen zodra ik weer naar Nederland ga. En ik ben net zelf ook een haakblog gestart dus leuk om weer wat nieuwe haakjes te proberen en hierover te bloggen.
    Groetjes,

    Mariska
    https://handmadejolie.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Nog van harte met je geboortedag!!! En stiekem vind ik 't niet zo erg dat je dit leuke boekje dubbel gekregen hebt. Je raad t al....ik doe heel graag mee!!!! Greetzz MG

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Heel graag loot ik mee voor dit prachtige boek. Ik zie het op Instagram al een tijdje voorbij komen met de prachtigste creaties erbij. Ik kan niet elk mooi boek kopen dat uitkomt en de bibliotheek heeft het nog niet. Het lijkt me heerlijk het te bekijken en een mooi project te kiezen en daar garen voor te halen en dan aan de slag te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Nog van harte gefeliciteerd!
    Nummer 1 was mooi, ben heel benieuwd naar 2 en alleen de titel spreekt me wel aan FEEST daar heb ik wel zin in met mooie gehaakte decoraties ;)
    Gooi me maar in de hoge hoed....

    Grtzz

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hieperdepiep en gefeliciteerd met je verjaardag. Wat leuk dat je één van je volgers een feestje gunt met dit leuke boek. Ik waag graag een kansje op dit feestelijke cadeau.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Misschien een beetje laat, maar ik wil je toch nog van harte feliciteren. Wat jammer dat je het boek dubbel hebt gekregen. Boffen wij maar weer. Ik doe graag mee aan de give away.
    Groetjes Fieke

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een leuke giveaway..! Zo kan je iemand anders heel erg blij maken! Groetjes Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een gave give-away! Ik ben 29 december jarig en zou dit heeel graag als verjaardagscadeautje willen winnen :) Groetjes Geertruida

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Van harte gefeliciteerd! Het lukt me heel leuk om het boek te winnen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Van harte gefeliciteerd! Ik hoop dat je een fijne dag hebt gehad. :)
    Ik zou graag meedoen met de give-away, het lijkt me echt een leuk boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. wow wat leuk en wat een leuk boek ben het haken weer op gaan pakken naar aanleiding van de cal 2014 en ja er valt nog weer veel te leren.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Nog gefeliciteerd! Deze dames maken zulke leuke dingen, hun boek zou ik graag willen winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Eerst nog van harte proficiat. Ik dacht dat ik je al volgde, maar bij deze dan. Ik zou dit boek graag winnen, omdat ik 2 heerlijke kleindochters heb van 10 en 9 jaar en daar graag VOOR en MEE haak. Fijne dag nog. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Proficiat met je jaartje erbij!!!! En tuurlijk waag ook ik mijn kansje om dit mooie boek te winnen!!!! Toffe give-away, pure verwennerij!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Al veel uit t eerste boek gehaakt . Deze nog niet bekeken . Nieuwe inspiratie voor het nieuwe jaar lijkt me fijn . Nog gefeliciteerd hoor !

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Gelukkige verjaardag! En zo'n leuk verwennerij! Ik volg je nu via google-friends en bloglovin'

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Al tijden lees ik mee op je mooie blog. Altijd via via maar voor zo'n leuke weggever laat ik me graag registreren. Nog hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag en fijne feestdagen toegewenst.
    Groetjes, Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Een beetje laat maar alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Ik doe heel graag mee met deze leuke give-away omdat er leuke patroontjes in staan zodat ik anderen weer blij kan maken met mijn haaksels.
    Groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Van harte gefeliciteerd soms heb ik het te druk om alle blogs te lezen. Of ik volg er te veel.

    Maar ik ben dol op cadeautjes krijgen (ook om te geven, ik wil 50 vlinders haken en 30 auto's als afscheid op mijn werk, die tijden).

    Altijd leuk om kans te maken om iets te winnen.

    Ik doe graag mee.

    Groetjes Geeske

    (Creatievesien.blogspot.nl )

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Wat lief dat je dat hier weg wil geven! Ik doe graag mee. Deel 1 staat al te pronken in m'n kast dus deel 2 moet daarbij!
    Groetjes Jessica

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Loop een beetje achter met het lezen van blogs, vandaar vanaf hier een laat maar welgemeend van harte gefeliciteerd! Wat een verwennerij deze give-away.

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Hoi Henrike,allereerst van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag!Ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad!Volger was ik al ;-) Ik zou graag een kansje op het boek willen maken,niet voor mezelf want ik heb dit boek al,maar voor een dame uit ons haakclubje waarmee we eens in de 5 weken samen komen.Zij is n.l dol op haken en omdat zij het al geruime tijd erg zwaar heeft met de zorg om haar dochter,een jonge meid die last heeft van depressies en zij niet alleen thuis durft te laten lijkt het me leuk om haar te kunnen verblijden met dit boek zodat hopelijk 2015 wat 'feestelijker'wordt voor haar als de afgelopen jaren en zij door het weer nieuwe haakinspiratie heeft in al haar zorgelijke uurtjes die ze dagelijks in haar huis doorbrengt...

    lieve groetjes,hele fijne feestdagen en een gezond en gelukkig 2015!

    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  53. gefeliciflapstaart met je verjaardag nog! graag zou ik een kansje willen wagen om dit boek te winnen om lekker nieuwe inspiratie op te doen en mooie dingen te maken voor de mensen om me heen die het baak goed kunnen gebruiken :) na het overwinnen van een gokverslaving heb ik nu een haakverslaving maar die is een stuk gezonder en dit wil ik ook graag doorblijven zetten!

    Alvast fijne dagen en een gezond 2015!

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Superlief gebaar! Proficiat met je verjaardag en veel geluk, gezondheid en haakplezier toegewenst in je nieuwe levensjaar. Maak van iedere dag een feestje!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Hee, wat leuk en alsnog gefeliciteerd! Ook ik volg je blog, en zou graag dit boek winnen. Maar dat wil iedereen hier eigenlijk...

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Gefeliciteerd ,hoop dat je een feestelijke dag hebt gehad ! Zo'feestboek is van harte welkom .

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Ja zeg, heb ik dit nou gemist? Tssss.... ik waag een piepklein kansje hoor, zo lief.

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Oh wat een leuke give waar! Mijn nichtje heeft hem ook en ik zou graag met haar op afstand synchroon willen haken! Ik doe graag mee en hoop een kansje te maken...

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Hoi Henrike, Allereerst hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag!
    Wat een leuke give away! Dit boek heb ik nog niet en daar zal je mij heel blij mee maken! Bij deze hoop ik ook eens te winnen! Heel veel succes met de verloting en natuurlijk wens ik jou ook hele fijne en gezellige kerstdagen toe en een gezond en gelukkig 2015 met heel veel haakplezier! liefs groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Nog van harte met je verjaardag! Ik heb het eerste deel van het boek in huis, het tweede deel (nog) niet. Ik waag kraag een kansje en doe mee aan je Give Away!

    Groetjes, Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Gefeliciteerd met je verjaardag!
    Ik volg je via bloglovin.
    Ook ik heb het eerste boek in huis en zou graag een kansje wagen om het tweede deel te winnen.

    fijne feestdagen toegewenst

    groetjes Jen

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Leuk! Het eerste boek ken ik, dit nog niet. Ik maak dus graag kans op het boek. Wat maken ze leuke dingen hé.

    Groetjes,
    Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Oh ja, mijn favo hobby op winterse avonden is haken en liefst doe ik dat met veeeeeel kleur. Gezellig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Feest! Eerst voor jou en misschien straks voor ons...met deze giveaway!!

    Fijne feestdagen!
    Ben benieuwd..
    groetjes,
    Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Wat een leuk idee, om zomaar je verjaardagscadeau aan een ander te geven. Ik zou graag meedingen. Mijn nichtje leert nu haken, en binnenkort komt ze bij mij om iets te gaan maken. Het zou ontzettend leuk zijn als we iets uit dit boek kunnen maken. Het is zo'n leuk boek! Maarja, als student heb ik niet zomaar even geld over om het zelf te kopen. Succes iedereen! (en fijne kerst+gelukkig nieuwjaar!)

    Groetjes, Dieuwke

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Die zou ik graag willen winnen...helemaal leuk, want ik ben benieuwd naar de binnenkant...zin om iets nieuws te gaan haken...

    BeantwoordenVerwijderen
  67. ooow wat tof zeg!! Ik heb het eerste boek en deze staat hoog op mijn verlanglijstje! Voor jou ook fijne feestdagen en een creatief 2015!

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Wat een leuk boek, ik wil graag een gokje wagen. Alvast een heel creatief 2015 gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Euhmmmmmm......tja.....zoveel gegadigden.......maar tuurlijk, ook ik waag een gokje......
    Gewoon omdat ik vind: wie niet waagt,wint zeker nix😊

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Ik doe ook graag mee. Nog van harte gefeliciteerd.

    Groetjes Lize

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Wat leuk, ik doe graag mee! Het eerste boek bevalt me enorm, ik ben echt fan van alle vrolijke patronen. Deel 2 staat op m'n verlanglijstje, dus ik kan het niet laten om mee te doen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  72. natuurlijk doe ik graag mee
    dikke proficiat
    Micheline ( kruissteekmieke.blogspot.be)

    BeantwoordenVerwijderen
  73. hallo, ook ik zou graag een kansje wagen om dit mooie boek van binnen te kunnen bekijken😉groetjes en een fijne jaarwisseling alvast hoo

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Nog van harte gefeliciteerd, wat een leuk cadeau. Het boek staat ook nog op mijn verlanglijstje, dus wat is er leuker om het te winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Alsnog van harte!
    ik ga ook 'n gokje wagen!
    leuk idee en leuk cadeau!!

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews