maandag 11 augustus 2014

Konijnen knuffeldoekje

Vandaag maakte ik weer een projectje af 



Een lief konijnen knuffeldoekje voor onze jongste dochter 

Ze is een tijdje terug gestopt met haar spenen en ze heeft uiteraard al een cadeautje uitgezocht maar ik maakte deze voor haar om mee te knuffelen in bed en om overdag mee te spelen natuurlijk ;)

Schatje toch?


Ze is gehaakt met Catania en het patroontje kan je vinden bij Marmarel 

Zij vertaalde het originele patroon van Brittas-Ami



Kind is blij en ligt nu heerlijk te slapen!!

Ik blijf even in de ami-vriendjes want er zijn er meer in aantocht :D

Ze zijn ook TE leuk om te maken! :)

Fijne avond!

Liefs Henrike

14 opmerkingen:

  1. O leuk zeg! Sinds ik aan dekens begonnen ben heb ik een ami vriendjes meer gemaakt... moet ik toch echt weer gaan doen, denk ik. Het zijn altijd zulke lieverdjes, ik ben benieuwd naar de volgende projectjes...!
    Groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O, wat een schatje!!! Hij is erg leuk. Dankjewel voor de link, kan ik hem ook maken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lieve kleurtjes, ze is zo schattig! Fijn he, als er weer wat af is. Ik ben in mijn half-af-voorraad gedoken. Er liggen ook nog een paar van deze doekjes.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk en schattig knuffeldoekje. Blijft plezant om zoiets te haken. Benieuwd naar de volgende ami-vriendjes :-)
    Fijne avond, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuke blogje...ik kwam u blog tegen via marijke (marmarelblogspot) leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een leuk doekje. Mooie kleuren heb je hiervoor gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo snoezig. Echt een knuffeldoekje om veel te knuffelen. (tip: haak nog een zelfde knuffeldoekje. Dan kun je de doekjes af en toe wassen, terwijl jij dochter haar knuffel niet hoeft te missen. Ook handig voor het geval ze hem eens kwijt is. )

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze blijven inderdaad schattig om naar te kijken. Mooie kleurencombinatie heb je gekozen!

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews