vrijdag 29 augustus 2014

CAL 'beestje' #3,schelpen en minigranny's

Home sweet home!!

We zijn weer terug na een heerlijke week uitwaaien aan de Oosterschelde in Zeeland

We hebben genoten!!

En natuurlijk hebben we er ook nog gehaakt ;)

Ik neem mij altijd voor om veel te haken op vakantie maar dat valt vaak vies tegen haha!

Met een jong gezin zijn we natuurlijk veel op pad

Ik maakte wel schaapje Sam af!

Gehaakt met Scheepjes Stone Washed



Wat een dotje he!

Dit schaapje was een CAL v/d Haakbaak en je kunt het patroontje van Sam natuurlijk terug vinden op haar blog


Nog even poseren op de trap in het vakantiehuisje 


Naast schelpen zoeken op het strand..


...werden er ook nog mini granny's gehaakt


En werd er bovenal genoten van de omgeving




Maar helaas komt er aan alles een einde maar bij thuiskomst wachtte mij nog een leuke verassing

Ik won een give away bij Mirjam van Moostly Cards

Mooie nostalgische kaarten van Ot en Sien <3


Ook kocht ik vandaag nieuwe kussenhoesjes bij die leuke winkel! Gehaakt en wel maar niet door mij dit keer ;)


Ik dacht die moet ik ff showen! Ik ben er erg blij mee :D

Ik geniet nog even na voordat maandag het 'gewone' leven weer begint


Liefs Henrike

10 opmerkingen:

  1. Welcome back ;-)
    Wat een lief schaapje zeg! En gelukkig zijn mijn kaarten heelhuids aangekomen :-) Geniet ervan!
    Heerlijke foto's zeg...!
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heerlijk zo allemaal...jammer dan he dat het weer zo vlug ook voorbij is!je schaapje is erg schattig en geniet nog maar lekker na!

    lieve groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo te lezen en te zien een heerlijke vakantie in Zeeland. Jouw schaapje is schattig geworden. Lief dat je een link plaatst naar de CAL. Nu kan ik alsnog meedoen.

    Fijn weekend, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hoeft niet persé ver te reizen om te kunnen genieten hè ;-)
    Leuk schaapje heb je gemaakt, veel vierkantjes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja veel vierkantjes! Nu nog bedenken wat ik ermee ga doen ;)

      Verwijderen
  5. Wat een lief schaapje! Dat garen is ook zo leuk! Ik ben meteen volger geworden.
    Groetjes, Francis

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je schaapje is prachtig geworden Henrike! Mag ik een foto op mijn blog plaatsen?
    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Marjolein! En ja natuurlijk mag dat :) Dat zou ik een hele eer vinden :D

      Groetjes Henrike

      Verwijderen

Totaal aantal pageviews